fredag den 10. februar 2012

Blog award

Blog award

Fik i dag en sød kommentar på min blog og samtidig denne blog award. Det gjorde mig rigtig glad så mange tak til Annette:-) har yderligere fået en blog award fra Kristina som jeg også takker mange gange for!

Awarden er en lille ros til bloggeren og en måde at gøre hinanden opmærksom på andre interessante bloggere.

Med awarden følger det fine billede og 3 opgaver:

1. Linke til award giveren samt vise det fine billede
2. Give awarden videre til 5 andre bloggere med 100 eller færre læsere
3. Svare på 5 spørgsmål :)

Efter at have tænkt lidt over, hvilke bloggere jeg vil give awarden til, er jeg kommet frem til følgende 5, som jeg synes du skulle tage et kig på:


Sjønne´s mad- gastronomi og ædelse
Jans madblog
Smølfines blog
Elsk med mad
Gane og gaffel

Og her kommer så svarene på de 5 spørgsmål:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at blogge fordi jeg altid har været vild med at lave mad og snakke opskrifter og ofte deler med venner og kollegaer. Jeg har også fulgt med i andres blogs- men troede at sådan noget var svært at lave selv. Da jeg så en dag havde set Julie og Julia  satte jeg mig for at undersøge og evt. starte min egen blog :-) Det viste sig at være til at finde ud af, også uden at have særlige IT-evner.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger primært med i forskellige madblogs, som jeg synes giver mig så meget inspiration, det er virkelig en stor fornøjelse og hvor er der bare mange fantastiske "hjemme kokke" rundt om i landet.

3. Favoritfarve(r)?
Jeg er meget glad for grønne og blå nuancer men også rødlige og lilla toner.
 
4. Favoritfilm?

Dont get me started!! Der er jo bare så mange fantastiske film- Mine aftener i paradis, Livet er smukt, Stegte grønne tomater, En verden udenfor, walk the line og uendeligt mange flere........

5. Hvilke lande drømmer du om, at besøge og hvorfor?
Jeg vil i det hele taget gerne rejse mere end jeg har haft lejlighed til. Jeg har en stor kærlighed til Italien, både landet, maden, vinen osv. Kunne også godt tænke mig at besøge de vestindiske øer, Indien, Thaland, Malaysia m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar