tirsdag den 25. oktober 2011

Uhmmm, duften af friskbagt rugbrød!

Det færdige brød. Foto: Sara B. Clausen


Jeg har besluttet mig for atter at blive bedre til at bage rugbrødet selv og jeg har jo oven i købet også den mest fantastiske rugbrødsform fra Eva Trio, som altid lader brødet glide perfekt ud af formen efter bagning vel og mærke uden fedtstof, år efter år, det er altså kram!
Fuldstændig ligesom deres fluteform. Men rugbrødet er altså en af de der blandinger- jeg synes faktisk de er så gode og det er let. Jeg har tit ambitioner om at gå i krig med en helt hjemmelavet version- men der er jo så meget man gerne vil nå ik? Skulle du alligevel ligge inde med en super opskrift så vil jeg med glæde tage imod!


Brødblanding og form. Foto Sara B. Clausen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar