onsdag den 2. maj 2012

Varmrøget Laks med sesamkartofler, urtedressing og salat

Foto: Sara B. Clausen

En dejlig nem ret som smager skønt og sommerligt. Jeg er så heldig at have vundet for 800 kr fisk ved Royal Greenland og køleskab og fryser bugner nu af alverden fiskelækkerier. Det kan jo glæde et madøre som mig :-) Blandt andet var der i min fryser en hel side varmrøget laks med peber. Den delte jeg og lunede en passende portion ca. 15 min i ovnen (optøet) på et stykke bagepair i et fad og staniol over. Serverede den med små babykartofler vendt med olivenolie, chiliflager, salt og sesam Og så en god salat til. Dressingen bestod af cheasy cremefraiche rørt op med Lene Hanssons grønne dip mix. Alt i alt super nemt og lækkert.

Foto: Sara B. Claausen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar