lørdag den 24. marts 2012

Gråand m. bagte blommer, Jordskokkepuré og seranodrys serveret med kartoffelbåde.

Foto: Sara B. Clausen
For efterhånden en del tid siden, fik jeg en spændende aftale med Nikolaj fra Jægernes magasin i forhold til at blogge nogle vildtopskrifter til magasinet. Jeg har glædet mig rigtig meget, faktisk helt VILDT meget :-) til at komme i gang med det og nu er der endelig fyldt lidt forskelligt vildt i min fryser og jeg glæder mig til fremadrettet at prøve forskellige spændende retter! I dag var det et par gråænder der skulle tilberedes og det blev til denne opskrift, som du kan se HER

Foto: Sara B. Clausen
De bagte blommer med blomsterhonning, olivenolie og rosmarin var helt fantastiske- mums siger jeg bare!

Foto: Sara B. Clausen
De fine små ænder, proppet med æbler og rosmarinkviste. Inden grydestegningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar